喔,,係中秋前刪除哂以前舊的文章,, 重新寫過喔 雖然d圖片同個主頁的風格仍然依舊 但係都算啦^^ 今年既中秋特別孤獨,,往年我都有一班fd陪我出去睇常哦奔月 但係今年自從我呀媽睇左港台果個毒海浮生之後成日都話我出 夜街都唔知會唔會索k,我頂佢個肺,我鬼會索..佢睇電視睇到傻左呀 搞到今年冇得同呀喬去煲立啦~~慘~~