謝絕探訪`XD
那一絲微笑,永遠凝固在我的腦海中。。。
ariesYYT
暱稱: 籽羊
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第349天`回眸不笑的道...
在一起的520天
兩個病人困獸鬥
一年之約
我最期待的畫面出現了
文章分類
全部 (59)
A true A day (3)
識破與挽回 (8)
MyFeeling:D (16)
TO MY DEAR (4)
不知所謂ت定律 (4)
記。人。事 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 59
留言總數: 11
今日人氣: 12
累積人氣: 1515
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 5 月 18 日  星期三   晴天


My funny brother,HappyBirthday:) 分類: 記。人。事

517,517好日子:):):):):)

呀哥你生日喎,係大日子添啦。

今日送比你個file你鐘吾鐘意丫?

雖然係前日先起稿,

琴日仲要特登買支新嘅銀底紅色marker黎畫嫁…

好有誠意嫁XD :$

有誠意到rainbow今日見到我送比你份生日禮物呷醋丫,

佢問我點解佢生日冇喎,

之後我答佢:

因為我吾記得你生日囉…人地上個禮拜六已經打電話黎提我佢生日,徵收生日禮物咁話喎(哈哈)

跟住ruby又話要我畫個比佢喎@@"

都吾知今次畫呢個生日禮物比你係岩係錯=[]="

不過點都好啦,我見你今日都好開心…

小息比人打巴都笑得出,

係因為有jacklui推左呀wing去你個邊?

不過,我覺得你開心係應份嘅,你生日嘛:)

講真,今朝諗左好奈點樣送比你,

結果都係選擇係不知不覺嘅情況下放入你櫃筒算吧。

廢事搞到班人痴上加痴啦@@

 

有陣時真係比你吹脹-[]-"

好似宜家咁,深夜一點半啦,

仲係度無無謂謂咁講電話,

我收線嘅原因往往都係因為我肯定你訓著左,

但永遠都係電話cut線聲先嘈得醒你-3-"

你就永遠都係打番黎講:

「你做咩cut我線?」

「你訓著左嘛,所以咪cut線囉。」

「我邊有訓著?」

我諗溝通方法永世都會係咁,

我都仲諗緊今晚幾時cut你線,

淨間你同我講你生日,

要傾奈D,咁我咪死都死吾切@@?

雖然我今日番屋企之後七點訓到十一點姐,

都冇必要咁做姐,係咪?

(我諗我諗多左@@")

 

我諗今日點樣都算係happyhappyday吧:)






訪客留言 (返回 ariesYYT 的日誌)


SushiCHEUNG 於 2011-07-23 10:18 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]