❤517,517好日子:):):):):)
呀哥你生日喎,係大日子添啦。
今日送比你個file你鐘吾鐘意丫?
雖然係前日先起稿,
琴日仲要特登買支新嘅銀底紅色marker黎畫嫁…
好有誠意嫁XD :$
有誠意到rainbow今日見到我送比你份生日禮物呷醋丫,
佢問我點解佢生日冇喎,
之後我答佢:
因為我吾記得你生日囉…人地上個禮拜六已經打電話黎提我佢生日,徵收生日禮物咁話喎(哈哈)
跟住ruby又話要我畫個比佢喎@@"
都吾知今次畫呢個生日禮物比你係岩係錯=[]="
不過點都好啦,我見你今日都好開心…
小息比人打巴都笑得出,
係因為有jacklui推左呀wing去你個邊?
不過,我覺得你開心係應份嘅,你生日嘛:)
講真,今朝諗左好奈點樣送比你,
結果都係選擇係不知不覺嘅情況下放入你櫃筒算吧。
廢事搞到班人痴上加痴啦@@
有陣時真係比你吹脹-[]-"
好似宜家咁,深夜一點半啦,
仲係度無無謂謂咁講電話,
我收線嘅原因往往都係因為我肯定你訓著左,
但永遠都係電話cut線聲先嘈得醒你-3-"
你就永遠都係打番黎講:
「你做咩cut我線?」
「你訓著左嘛,所以咪cut線囉。」
「我邊有訓著?」
我諗溝通方法永世都會係咁,
我都仲諗緊今晚幾時cut你線,
淨間你同我講你生日,
要傾奈D,咁我咪死都死吾切@@?
雖然我今日番屋企之後七點訓到十一點姐,
都冇必要咁做姐,係咪?
(我諗我諗多左@@")
♥我諗今日點樣都算係happyhappyday吧:)
|