渺小的一位中學生
我呢個日誌其實都冇咩咁特別,都係講吓我生活中嘅趣事。歡迎大家留言(最好就梗係睇親都留個cm喇!
ariesesther
暱稱: Esther
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好「魚」呀!!!
我使用qooza嘅原因
文章分類
全部 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 2
留言總數: 4
今日人氣: 0
累積人氣: 268
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 26 日  星期六   清涼


好「魚」呀!!! 開心 分類: 未分類

    尋日係我學校嘅30周年校慶,係表演環節中,梗係唔少得choir架啦,我都係成員之一,今次真係「魚」到爆呀! . ><"

     今次嘅表演中,choir要唱一隻由家長創作嘅歌,本來隻歌都ok好聽架,不過個負責老師無啦啦話要唱英文版,仲要做埋動作!help!@_@) d 動作真係超級極之難睇(嘔),搞到我地表演個陣俾人笑到臉都黃埋,超糗。但係個表演完左之後,d人又好落力咁拍手同尖叫,氣氛勁high。都唔知拒地係笑我地,定係真係覺得我地個表演好睇? +_+

      呢次真係好慘呀我地呢班中一仔真係咩面都冇曬喇,d高form一定當我地係幼稚到冇得再幼稚嘅bb仔喇(ToT)不過唸唸吓,如果唔係我地咁有勇氣,都唔會得到咁多掌聲。hehe






訪客留言 (返回 ariesesther 的日誌)


YamHeiLui 於 2008-05-04 01:34 PM 發表:
喂喂!!
你要打BLOG丫!!
唔打BLOG
開尼做咩!?
快D打返呀!!
^v^

BY ♂囡*~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chanyukying 於 2008-04-27 12:57 PM 發表:
hi,路過的,留下cm]=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]