得閒就打日誌
得閒就打啦下....
記得記得留cm
arkit93
暱稱: 肥v傑
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-01-14
仲有4日..m晴就要走Lu
放假的第一日
SAD
中5..last day
文章分類
全部 (56)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 56
留言總數: 308
今日人氣: 1
累積人氣: 1993
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 29 日  星期四   晴天


食蕉啦...化學 鬱悶 分類: 未分類

 附加學...冇啦...

不過我諗我唔洗溫都會高分過

一考完試...去返課室令返d野...

之後返屋企....食完野...

即刻訓覺...人黎嫁..超眼訓...

訓到4點...起身..

之後係到睇電視....溫化學...

悶到想死...唔係人咁品...

其實唔係呀媽逼我...

化學洗咩溫呀....我都冇諗過合格






訪客留言 (返回 arkit93 的日誌)


TUNG_5566 於 2009-10-31 08:22 PM 發表:
 個你字甘大隻.@_@
有咩特別原因????
comment*Z:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
條友太串啦...所以放大d..特出d
Posted at 2009-11-01 12:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Frankie_FK 於 2009-10-30 11:00 PM 發表:
一定高過佢啦XD"
人黎架XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iloveyou_lam 於 2009-10-30 07:32 PM 發表:
c0mm3n+,,回回回哇`
咁快就考試啦@@
我地仲未考呀-3-"
+油+油+油哇~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ah_ChuNG 於 2009-10-29 10:08 PM 發表:
加油ah!*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ericlaiyu 於 2009-10-29 08:28 PM 發表:
第一...XD
你一定高分過個條仆街龍
個條白痴仔以為自己好勁,上堂係到扮勁
其實係個廢柴,仲要係超廢個種....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
我冇講呀...你自己估到嫁咋- -
Posted at 2009-10-30 04:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]