得閒就打日誌
得閒就打啦下....
記得記得留cm
arkit93
暱稱: 肥v傑
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-01-14
仲有4日..m晴就要走Lu
放假的第一日
SAD
中5..last day
文章分類
全部 (56)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 56
留言總數: 308
今日人氣: 7
累積人氣: 1959
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 1 月 11 日  星期二   陰天


仲有4日..m晴就要走Lu 分類: 未分類

早上,,,,一起身便去左搵人,,,

之後係樓梯間hea..係到玩....,,係咁俾人話kai子囉...不過我係丫,,,吹咩=p..

根住去左食lunch..

食完後返左屋企,,,係到諗一個完美既時間for 將來

之後仲睇到chris post既時間表真係超感動又開心,,

我諗日後陪佢既時間會多左好多好多....爽,,!!!

最後出去沙田用"味千"...同m晴見返面仲可以玩得好開心...正丫..!!

食完後,,,去左沙田公園玩"麻周"...係到哩黎哩去,,但好緊張=[,,,成個公園俾我地玩哂...w0,,,第一次咋..

sorry丫,,,出去左玩陪唔到你...希望你原諒我啦






訪客留言 (返回 arkit93 的日誌)


Frankie_FK 於 2011-01-13 05:29 PM 發表:
開番QZ@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



crystal201 於 2011-01-12 02:54 PM 發表:
c0mm3nt:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l0veTsz93 於 2011-01-12 12:31 AM 發表:
快d把握時間陪人xp.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]