得閒就打日誌
得閒就打啦下....
記得記得留cm
arkit93
暱稱: 肥v傑
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-01-14
仲有4日..m晴就要走Lu
放假的第一日
SAD
中5..last day
文章分類
全部 (56)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 56
留言總數: 308
今日人氣: 6
累積人氣: 1975
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 23 日  星期三   陰天


13腰 開心 分類: 未分類

 自從上一次俾條仆街搶左我既清一色之後...

我再向高難度挑戰

 

今日...同呀大呀細食完飯之後..

去左hea>..

之後俾一個細佬..叫Nike仔..

挑機叫我打麻雀..

之後我同富基就去左佢屋企到打...

2蚊一番..

我一開波嬴左5x蚊到啦...

之後本身係2番起湖的..

最後變左1番~.~

之後有一局...我上手唔係做13腰既牌面嫁..

點知...後黎做到好令..

可惜既係..

又係俾同一個仆街

富基...又搶左~.~

不過冇所謂啦...最後都係嬴錢

 

 






訪客留言 (返回 arkit93 的日誌)


aki2222 於 2010-01-03 09:18 PM 發表:
 cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ki971207 於 2010-01-02 11:01 AM 發表:
回你既~~!cm★
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



crystal201 於 2009-12-28 10:44 PM 發表:
 ★C0mm3nT~!★
★要回阿~!★
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



waiyan123 於 2009-12-24 08:16 PM 發表:
 好好玩..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Frankie_FK 於 2009-12-24 07:45 AM 發表:
唉也..
又仆街tim-.-"

最緊要happy啦..食唔食得出有咩所謂?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ah_ChuNG 於 2009-12-24 01:14 AM 發表:
恰細佬!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ericlaiyu 於 2009-12-24 12:37 AM 發表:
CM...XD
我聽日都打!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



emily96123 於 2009-12-23 11:32 PM 發表:
打麻雀要有品
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]