可能係自己有做過d..past paper...所以對自己都有dd咁多多信心...
不過唔知點解呢...個心好似痛痛地咁..
好大壓力呢...
好似樣樣都唔識咁..唉...
係試場入面咩都諗唔到..
但係去洗手間竟然可以諗到2條數點計囉...
正.....希望期後既考試我會有考試運啦