ut完啦!
爽..係丫媽面前打機都吾比佢鬧lu..
天日丫哥出街..老豆丫媽番工..
由朝到晚都只會剩下我一人..真棒
ut完..去左咩博物館..
看著你..揮手那再見..
去完..番到去..比人訓話..
之後去左新北江食野..榮同飛本身話hightlight
點知冇錢係身...便走了..
到了頌富..陪飛行左陣..閃人..