﹏。丫傑+十
Love with you
arkitar
暱稱: 丫傑
性別: 男
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
last
耐-.-
on9
史古camp
凸(.\/.)凸
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 36
今日人氣: 34
累積人氣: 2512
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 14 日  星期五   晴天


史古camp 分類: 未分類

一早起身

汁野..之後打比榮..小- -..佢仲未起身wo

之後10點半打比佢

佢吾記得左有camp呢樣野wo..又話可能吾去..

最後都去左..一去到

分房...16個人一間..- -..呸呸..

之後玩水..係咁搶人地d水槍同水樽..

因為係咁玩人..搞到比5-6個人淋..

濕晒..番到去..換衫..同bbq

榮燒左隻7成熟既雞翼比我..食左一半就扔左..

之後又玩個咩game..勁吾鋸囉..

佢搵個全級差吾到最快既黎挑個f1

班仆街仲要狂笑人地..我地果班...真係想衝過去打佢地囉

之後有個甲組挑我..吾小心踩到條褲..仆街- -..

隻腳傷左..有幾組暗串我地..我同榮果時真係勁吾鋸

我地都話如果番房有人串..一定圍佢~

傷左又要輸左..仲要我跑5個圈..有3定2組人跑..我跑第5好似..

榮吾知點解無啦啦跑多左個圈..~

之後同歐sir傾計..傾到1點幾定12點幾..

就番房..曾繁林果組..由入營串到出營..

搵個最勁挑個f1..有冇面丫..

跑果陣又懶係勁咁..無奈囉

番到去...鋤左一陣d~就落左去傾計..

打比x倩x傾電話..去左藍球場~d女仔話我又要傾計又傾要電話

鬧我..就收左線..之後d女仔又話淆底..就走左..

之後去左女仔房玩..悶..6點幾果陣..

我榮飛都去左set頭..點知set完勁眼訓..

訓果陣要就住就住咁..訓到7點幾..楓叫我起身..

之後我坐左係張床度..佢地話我好勁..

可以起完身再坐係度訓..又後我飛榮最遲走..

食完野..係度玩捉e恩..

踢拖踢到個腳好痛..就番到去換鞋..

之後玩繩網..我唸我係拎得最多繩果個囉!!

搞到我住手勁痛..之後食野..

食完野就走..走左就去榮度打機

之後又走..番屋企..沖左個凍水涼..

就番著著左..訓左3粒鐘..就叫我起身食野..






訪客留言 (返回 arkitar 的日誌)


諾` 於 2006-07-19 02:02 PM 發表:
10 年 無 尼`''
留 番 個 CM 先 `*''
咩 x 倩 x 禁 難 聽 牙 `''*
無 奈 -\/\/-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你想我打你全名咩-口-
Posted at 2006-07-20 10:56 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



glorialingng 於 2006-07-19 12:36 PM 發表:
你嬲完未啊?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]