今日去左補習..苦苦的
出門口時..源打比我..
叫我出粉嶺...
唸住去完粉嶺榮就來..(本身榮話黎我度..點知又冇黎- -)
叫我補完習打比佢..
去到粉嶺..加州果邊..見到拓海..
行左陣就番左來..