哇哇哇- -..
dt堂果陣..
雯洗完手果陣..拎d水黎整我wo- -.
我咪拎隻手去查d白色廣告彩之類既野去隻手度..
唸住整佢塊面..佢又走去丫sir度...我洗完手..拎番d水整佢- -..
吾小心整到佢隻耳仔- -..佢話流血..吹水怪><~~
佢嬲左我一陣- -..又玩過..
is堂果陣..要quiz..quiz完is..就到ih,,'
係我地ihquiz緊果陣..ck係度改我地d is..話得12個人合格..放學派..
之後去mus..係mus room門口..問ck我幾分..佢話8分..正.`格..因為16分滿分
放左學..派左合格果d先..因為果d走得..第11個都未派我..12都吾係我..
之後..果d全都要留到6點wo..冇野丫..又話我合格走得..派左幾個吾掂既..
我就問ck..佢話可能放錯左係第度..之後見左我果張..妖- -..
玩野丫ck- -..原來我係第13個..
放左學...就去左補習..食左倩怡姐..一粒雞旦仔- -..
就同楠果d閃人..
|