﹏。丫傑+十
Love with you
arkitar
暱稱: 丫傑
性別: 男
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
last
耐-.-
on9
史古camp
凸(.\/.)凸
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 36
今日人氣: 17
累積人氣: 2449
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 2 日  星期五   晴天


串窒!! 分類: 未分類

今日...

又吾舒服..勁頭痛...不過都撐到最後!!

第1堂..英文..又痛又想訓..訓左5分鐘..自己彈番起身..要留心聽書!!

第3,4堂..dt..都吾知倣咩既..

乜都未做過..!!..吾想整丫..好嘟煩丫!

本來第5係is..點知同math掉左堂..

無奈..mus..隻狗又係度吠..吠乜春丫..好煩丫你..堂堂都鬧..冇野丫你?傾又鬧....到左吾傾..又話冇心機上堂..

你想點丫?牙狗哥..!!

放左學..去補習..去左..一推門..

冇人既!!/.\..紅雨..間間學校早放..d人都費是黎..

我地冇早放..吾記得左呢樣野..咁岩miss行過..

叫我補...唉- -..過1粒鐘..

2個F.1黎左..本來佢串我..我都串番佢..

點知佢一講孫太..我就比佢地串窒..= =!!

終於做完果百幾題數..!!走果陣..丫怡就問我借左部電話..

係度睇信息..呸呸- -..又廢事拎番..

之後就走..自己一個..悶到爆....平時都有丫楠果d陪..唉- -!!






訪客留言 (返回 arkitar 的日誌)


寧 於 2006-06-10 08:55 PM 發表:
原來你咁唔服我地叫**做孫太=]

咁我都唔講啦=]

如果比我找到下一個「孫太」,,=]

我呢位f.1一定會唱通街!!!=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁你咪慢慢講囉..
成日提...成日講
一去到補習社就話
我岩岩見到佢丫
咁wo..你知吾知咁好煩..?
Posted at 2006-06-11 08:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yammi10 於 2006-06-04 11:26 PM 發表:
孫 生 *

咩 意 思 牙 你 ..

係 咪 吾 据 牙 ''

嘿22``

我 吾 再 講 LU ..

BECAUSE 我 因 某 D 野 應 成 左 朱 小 姐 喇 )''

益 曬 你 啦 *

我 得 閒 又 搵 過 第 2 個 講 先

呵 XP*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我知丫.- -佢同我講左..
你都吾好講我啦...得閒都吾好啦= =
 
Posted at 2006-06-06 07:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bb11 於 2006-06-04 05:13 PM 發表:
果個?
邊果個?
邊個係你條女..?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

佢地話ja
Posted at 2006-06-04 10:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



nikkilove 於 2006-06-04 02:03 PM 發表:
你話唔係未唔係lo~
我唔想最後先同你做唔到fd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Posted at 2006-06-04 10:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



S!U..雯* 於 2006-06-03 03:06 PM 發表:
孫太??
你牙媽//
你老婆???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

佢地話果個人係我條女..
頂- -..都吾係既..比佢叫果個又走黎話我wo- -..!!
Posted at 2006-06-03 11:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]