今日...
又吾舒服..勁頭痛...不過都撐到最後!!
第1堂..英文..又痛又想訓..訓左5分鐘..自己彈番起身..要留心聽書!!
第3,4堂..dt..都吾知倣咩既..
乜都未做過..!!..吾想整丫..好嘟煩丫!
本來第5係is..點知同math掉左堂..
無奈..mus..隻狗又係度吠..吠乜春丫..好煩丫你..堂堂都鬧..冇野丫你?傾又鬧....到左吾傾..又話冇心機上堂..
你想點丫?牙狗哥..!!
放左學..去補習..去左..一推門..
冇人既!!/.\..紅雨..間間學校早放..d人都費是黎..
我地冇早放..吾記得左呢樣野..咁岩miss行過..
叫我補...唉- -..過1粒鐘..
2個F.1黎左..本來佢串我..我都串番佢..
點知佢一講孫太..我就比佢地串窒..= =!!
終於做完果百幾題數..!!走果陣..丫怡就問我借左部電話..
係度睇信息..呸呸- -..又廢事拎番..
之後就走..自己一個..悶到爆....平時都有丫楠果d陪..唉- -!!
|