琴晚又同榮雯傾電話..勁眼訓..
所以照舊同榮買左罐咖啡..呢次佢請
放左學..榮叫我去唱k..
點知唱左一陣..雯打黎..
唉..後悔廢是聽電話而叫榮幫我聽...
所為佢話**都去睇戲..搞到榮去
如果係我聽..一定話吾去
之後榮拉大隊走人..
去左睇凶兆...都吾恐怖..
係有既特登勁大聲黎凶你姐..
之後話去紅葉食野..點知吾岩食..
佢地又拉大隊走人..頂..我地銀座間間餐廳都走過..
以後仲洗係銀座食野既- -!!?
之後去左中央打波..打完波就同楓同林閃人
落元朗補習..佢2個就番家..
補習果陣..一去到..冇位..咪等..
等..等..等..有啦..同丫楠一齊坐- -
係度同佢玩..傾計..之後我後面果2個女仔..
問左我d野..之後..吾知點解..吾識串女仔..
佢地串我..我淨係笑..點解既..!!?- -
之後就同楠..坤去左7仔食野..同8達通咇到負錢
好kai哩..- -之後就番屋企..
落街還番d漫畫..就溫書
|