|
|
2009 年 1 月 6 日 星期二
|
狠久芣見釕  |
分類` |
|
聽日考試喇!!
考中文哇.
5想背也..
緊張呀.
好耐冇見過家駒也>_<"
好似沖左電甘*v*
超掛住你牙<3
超可愛也..
成個BB咁>.<
岩岩去左一田行街..
見到DpLayB0y銀包好靚牙...
超中2!!!
如果有FD送比我就好了..
>33333333333333<
我一定要買ㄚ...
仲有個水桶型地圖也>_<
好好好好好好好平也...
T^T刀係千幾咋!!!!
好中2也...
好想買ㄚ!
|
|
`HAPPYHOUR(!):2009-01-06 07:24 PM
|
« | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | ... | 333 | »
|