|
|
2009 年 1 月 7 日 星期三
|
今日好開心牙!!  |
分類` |
|
哈..
今日乜事刀好順呀^.^
今蕉5點幾就起左身..
入左馬鞍山同小朗飲早荼...
我第1次甘早起身牙!!
同麻同FD飲荼也..
真系開心也..
最勁既力系...
我可以甘早起身0.0
番到學校..
我件黑色外套又冇比牙sir收..
呵呵..
今次中文作文我用左個駒字做名也><
0喜喜
好開心也..
份讀本又0K得也..
0喜
雖然..
今日接丫顗放學..
等左好q耐-,-
之後就去接丫妹番學.
就去左美心食T
食飽飽..
就系商場行左陣..
行到去美心西餅..
哈哈.
家駒行左過黎ㄚ>W<
5知點形容...
總之就好開心!!
本來我仲諗坐特燈去搵你.
岩岩先諗緊你
一望就見到你><"
哈哈.
戈時我只系嚇親炸..
艾左一聲..
望到佢個背影..
好甜..
真系好甜..
哈..
岩岩ㄚLing同我msn也..
又傾左陣電話..
傾左好多野也><
點傾刀傾5完...
太多野傾了..
仲有ㄚ..
佢牙爸狠比佢番來香港2日也>.<
好好好開心ㄚ
超耐冇見..
佢星期日番黎也...
1定要大購物..
哈哈..
09年系新既好開始!!
+油><"
聽日英文刀要也!!
|
|
`HAPPYHOUR(!):2009-01-07 10:41 PM
|
« | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ... | 333 | »
|