|
|
2008 年 12 月 28 日 星期日
|
都吾知自己想點.  |
分類` |
|
今蕉一大早就比牙媽嘈醒-.-
講電話講到甘大聲=.=
嘈住晒...
之後就同牙哥打機...
超好笑..
2點就出去左去..
之後就搵陳容..
佢要我買比佢戈座燈..
200幾蚊..
貴左=.=
本來刀系百幾咋..
等佢平D先買-.-
g後就番左我屋企發癲...
[冇野做=.=]
6點幾就諗住去左新城市..
經過歷源間吉吉0v0
入左去陪陳容食dinner..
其實系去睇下家駒..
過左陣..
佢真系黎左.
0喜
好可愛咯=)
我問佢借15蚊戈陣.
佢冇望我ㄚ>.<
不過..
我走個陣.
我望佢個陣..
佢又望住我牙..
↑↑吾知系米..
方向系咋
成日刀系甘牙!!
哈.
不戈..
佢岩岩sd 左個sms來=,=
{XXXXXX..}
吾開心牙!!
我見佢msn戈名又打晒煩口..
好擔心佢牙..
吾好吾開心啦>^<
|
|
`HAPPYHOUR(!):2008-12-28 11:09 PM
|
« | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | ... | 333 | »
|