|
|
2008 年 12 月 27 日 星期六
|
e幾日真係....  |
分類` |
|
平安夜同聖誕...
一D都吾開心...
我冇左你..
又點會笑...
唉..
冇心機再打落去了...
完~
平安夜個個L00K.
有好多FD..
刀話我好Q牙..

蕉蕉蕉蕉蕉0v0

帶左聖誕帽既鴨仔..

↑↑↑得2牙=]
今日系屋企發呆..
無晒心情..
喊左好耐..
|
|
`HAPPYHOUR(!):2008-12-27 11:08 PM
|
« | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | ... | 333 | »
|