|
|
2008 年 12 月 10 日 星期三
|
超級HaPPy..  |
分類` |
|
今日做乜事都好似好順利甘 ^W^
今日歌唱比賽好成功也...
我唱逼得太緊ㄚ..
特然好中2首歌裡面戈一句..
如我知錯 可以乃念最初.
今次好有信心也!!
希望入到決賽ㄚ..
天日就知有冇入圍啦..
緊張也>.<
今日將D手繩整好啦..
比左好多心機咖!!
仲有ㄚ..
岩岩見到家駒也...
好好好好可愛也^[]^
佢D語氣超似BB也...
好Q也..
嘻..
|
|
`HAPPYHOUR(!):2008-12-10 09:59 PM
|
« | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | ... | 333 | »
|