|
|
2008 年 12 月 9 日 星期二
|
你愈黎愈可愛喇!!  |
分類` |
|
天日比賽喇..
緊張牙..
今日合唱初賽0k啦..
有信心入决賽!!
天日獨唱!!
+油!!
今日見到家駒..
>.<
好可愛吖..
望住佢戈陣...
真系好開心吖...
^W^
過多幾日就聖誕節啦..
我準備左份大大大大大禮物比你也..
一定比到你驚喜..
0喜..
今日上通識堂...
差D比miss屈記小過=.=
我同番ㄚ宝講佢講D野ja..
甘刀鬧-.-
嚇鬼死我..
|
|
`HAPPYHOUR(!):2008-12-09 10:16 PM
|
« | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | ... | 333 | »
|