|
|
2008 年 11 月 25 日 星期二
|
好灰...想喊...  |
分類` |
|
琴日買左本溥..
白雪雪..
好可愛也=]
超中2^.^
今日上堂戈時狂寫>_<
好靚靚也...
上堂戈時...
真系好掛住你...
今日見到你也..
旦系...
吾知點解刀覺得好灰...
可能你冇同我講過野掛..
唉....
突然..
好想叫聲你...
老公..
我刀好耐冇聽你叫我做...
老婆...
每次聽到你講...
我刀笑到乜甘...
記得呢..
有1次你同我講...
老婆 我愛你...
我之後問你...
點解毛啦啦甘講既..
你就話...
我驚..
以後再同你講吾到...
果時...
我真系諗吾到今日會甘..
真系好掛住呀...
你把聲..
你既樣..
你既笑..
你既野乜刀掛住..
不戈....
最最最最掛住都系你既一句...
[老婆 我愛你]
|
|
`HAPPYHOUR(!):2008-11-25 10:47 PM
|
« | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | ... | 333 | »
|