|
|
2008 年 11 月 20 日 星期四
|
好累....  |
分類` |
|
今日旅行好悶也-.-
刀冇野做...
系戈到發呆...
好彩早放姐...
吾係真系死人多....
同葉國威行左半日街....
累死-.-
又凍到低B....
死人Pan pan話我系燒鵝...
你先系牙...
死肥鵝-.- !!
|
|
`HAPPYHOUR(!):2008-11-20 10:05 PM
|
« | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | ... | 333 | »
|