|
|
2008 年 11 月 18 日 星期二
|
好掛住....  |
分類` |
|
天日學界長跑喇>_<
小小緊張...
吾知會吾會包尾呢~~
嬉....
星期4...
就旅行0.0
不過吾系BBQ..
系打邊盧...
一定好好挽吖...
星期五就去唱K>w<
嘻....
我一定要唱我首主題曲...
還是喜歡你...
今日冇見過你也
不過.....
你刀冇出街...
>_<
|
|
`HAPPYHOUR(!):2008-11-18 10:05 PM
|
« | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | ... | 333 | »
|