|
|
2008 年 11 月 17 日 星期一
|
好彩冇事...膽心死我喇...  |
分類` |
|
等左甘耐終於見到你喇...
琴晚幾驚你有事也>..<
手機又吾通..
飛散去留言信箱,,
msn又吾見你上...
嚇死我哇...
嘿嘿...
望住你好好笑哇>333<
我系你後面...
你戈傻佬刀吾知....
行行下...
一望轉後面...
o左...
又比我見到你^[]^
笑死我...
|
|
`HAPPYHOUR(!):2008-11-17 10:04 PM
|
« | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | ... | 333 | »
|