|
|
2008 年 10 月 15 日 星期三
|
尒好討厭我ma??  |
分類` |
|
呆呆甘望住你...
睇住你既一舉一動...
是開心定系傷心....
輕輕地捉碰你的頭髮....
令我甜在心頭....
可是...
你卻說我煩...
在尒心中我很煩ma??
我當住甘多人向尒發脾氣,,
我戈心吾痛咖...
我真系忍吾住也!!!
仲有也...
我今日練完舞已經好攰咖ㄚ..
我仲要甘好心機去扮岩岩放學經過...
做甘多野..
我刀系想見到尒咋....
系B0r...
我見到尒件校服唷>333333<
好可愛也0[]0
*W*
好中2尒件校服同對鞋也...
好襯佢也!_________!
愈諗愈可愛^[]^
|
|
`HAPPYHOUR(!):2008-10-15 10:02 PM
|
« | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | ... | 333 | »
|