|
|
2008 年 10 月 10 日 星期五
|
超開心0.0  |
分類` |
|
y0 @W@
今日買左戈outdoor也>_<
好可愛也...
本來系陪珊珊買情侶袋!!
陪陪下...
自己刀買麻....
嘻嘻...
星期1..
2戈一齊咩><
我戈戈系白色0utdd00r...
珊珊戈戈系紛粉色[豬鼻]
^[]^
可能太耐冇咩背包...
突然咩番覺得好得2>_<
嘿嘿嘿嘿....
-.-不過呢
琴日...
我買左戈黑色袋...
今日又買左白色-.-"
好似無聊左小小也...
天日約左老公仔唷!_!
好掛住佢也....

令令也....

>3333<
|
|
`HAPPYHOUR(!):2008-10-10 10:51 PM
|
« | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | ... | 333 | »
|