|
|
2008 年 9 月 30 日 星期二
|
嘿...今日拎左康康電話唷!!  |
分類` |
|
離開我的第3日....
你點也...
有冇吾開心也,.
Um...
有冇掛住我唷!!
啜卜<3
我發現左一樣野也...
我戈班戈戈康康...
真係好似家駒牙!!!
忽忽刀好似也><
同佢傾電話戈時...
真好似家駒也...
成日當左佢係家駒也....
>3<
仲也...
吼...
衰人蘇山><
玩我電話....
打比我第一句就講....
家駒好中2您也0.0
我當場o左-3-
我刀好想講番句...
家駒...我刀好愛你牙!!
比多次機會我ㄚ..好不?
嘿...
說笑也....
|
|
`HAPPYHOUR(!):2008-09-30 09:14 PM
|
« | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | ... | 333 | »
|