|
|
2008 年 9 月 29 日 星期一
|
- 發呆... |
分類` |
|
-...-
鳴鳴...
今日一生人第1次遲到哇!!
想死- -
你離開我的第2日...
吾知尒而+做緊乜呢??
嘻...
我估....
你一定係爬左係張牀-.-
大懶豬><
有冇掛住我哇@W@
我的鴨鴨BaBiiii..
我好掛住你也!!!<3
|
|
`HAPPYHOUR(!):2008-09-29 10:10 PM
|
« | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | ... | 333 | »
|