|
|
2008 年 8 月 10 日 星期日
|
.....壹年了//  |
分類` |
|
你記得嗎??
明天是甚麼日子...
登登登...
是8月11日...
[[不散不愛]] 是真的..
笑笑...
喊喊..
又一年...
365日...
好好好好長也-3-
我該開心嗎..
定系傷心好呢??
吾g也-3-
今日拎番隻介黎來...
吾想除也>3<
e家刀帶住....
哈哈...
老公仔送比禾戈隻就帶左系右手無名指到..
而吳生戈隻就帶系左手隻中指也>3<
好貪心也^.^
♡不要走"
|
|
`HAPPYHOUR(!):2008-08-10 10:24 PM
|
« | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | ... | 333 | »
|