|
|
2008 年 5 月 8 日 星期四
|
遺書....ka...  |
分類` |
|
今日上英文堂寫滴....
愈睇愈似遺書....
寫晒出黎開心晒....
你係msn放左小玉張相系乜野意思啊??!!
你想話比我聽佢系你既最愛,,
你吾會離開佢...一生愛佢~
我做你老婆個時,,
你都冇試過放我張相牙!!!
你識左佢幾耐牙....
一年,,半年,,一個月??
如果你識系一年~
我冇野好講囉...
我自問識左你9個月,, 我吾夠佢多!!!
如果你識左佢一個月....或者半個月,,
我真系好無奈囉!!!
我識左你9個月以來,,你有當過我系你老婆ma??
我系勁舞...知道我系你老婆既人....
真系小之有小牙....
但系佢??多人知啦...
咁大個『我愛你』小玉....!!!
鬼都知啦!!!!
我係勁舞見到你同小玉一齊....
我都好痛苦啦...
我都已經放棄左勁舞啦....
e嫁你仲要系msn放佢張相!!!
我比你激死啦!!!你系想我轉嘛msn牙!!!!
你好想我放棄你嗎???
你想忘記我ma??
我都好想放棄你...
有辨法嗎?
我日日都諗住你牙!!!!
我可以忘記你ma??
如果可以既話....我都好想牙!!!
我令願說一世都冇識過你!!!
一世都冇呀!!!
我e嫁成日呆下呆下~
乜FD都比我鬧走哂啦~~
我好辛苦牙!!T.T
我日日都好想死牙!!!
你有關心過我嗎??
你有注意過我ma??
我只系好想要你既一句關心,,
有罪ma??
我有十萬句,,十憶句野想同你講牙!!!
我好痛苦牙!!!
我點解要愛上你牙!!!!
|
|
`HAPPYHOUR(!):2008-05-08 09:54 PM
|
« | 296 | 297 | 298 | 299 | 300 | 301 | 302 | 303 | 304 | 305 | ... | 333 | »
|