arkui1314
暱稱: (♥)餃餃B;)
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
             2008 年 5 月 8 日  星期四     
    
 

      遺書....ka... 鬱悶

分類`

 
 
 
   

今日上英文堂寫滴....

愈睇愈似遺書....

寫晒出黎開心晒....

你係msn放左小玉張相系乜野意思啊??!!

你想話比我聽佢系你既最愛,,

你吾會離開佢...一生愛佢~

我做你老婆個時,,

你都冇試過放我張相牙!!!

你識左佢幾耐牙....

一年,,半年,,一個月??

如果你識系一年~

我冇野好講囉...

我自問識左你9個月,, 我吾夠佢多!!!

如果你識左佢一個月....或者半個月,,

我真系好無奈囉!!!

我識左你9個月以來,,你有當過我系你老婆ma??

我系勁舞...知道我系你老婆既人....

真系小之有小牙....

但系佢??多人知啦...

咁大個『我愛你』小玉....!!!

鬼都知啦!!!!

 我係勁舞見到你同小玉一齊....

我都好痛苦啦...

我都已經放棄左勁舞啦....

e嫁你仲要系msn放佢張相!!!

我比你激死啦!!!你系想我轉嘛msn牙!!!!

你好想我放棄你嗎???

你想忘記我ma??

我都好想放棄你...

有辨法嗎?

我日日都諗住你牙!!!!

我可以忘記你ma??

如果可以既話....我都好想牙!!!

我令願說一世都冇識過你!!!

一世都冇呀!!!

我e嫁成日呆下呆下~

乜FD都比我鬧走哂啦~~

我好辛苦牙!!T.T

我日日都好想死牙!!!

你有關心過我嗎??

你有注意過我ma??

我只系好想要你既一句關心,,

有罪ma??

我有十萬句,,十憶句野想同你講牙!!!

我好痛苦牙!!!

我點解要愛上你牙!!!!

 

 

 

 

        
 
          
   `HAPPYHOUR(!):2008-05-08 09:54 PM