|
|
2008 年 4 月 29 日 星期二
|
永遠的眼淚......  |
分類` |
|
我既 以經屬於你了.....
我....太艾你了...
我吾要牙!!!!我吾要你吾彩我牙!!!!!
我為左你..
我一放學就出左旺角網搵你吧牙!!!
你知吾知我幾痛苦牙!!!!
每一次入去網吧,,
我都會諗番之前既野!!!
我驚到喊牙!!
同時,,
每一次我都有好大期望希望可以搵到你牙!!!
你點解可以咁牙!!!
我.....我吾要咁牙!!!
我......真系好愛你嫁!!!!!
我好想好想再聽到你把聲牙!!!!
好想好想親口同你講"我愛你"牙!!!
每一日諗你諗到傻啦!!!
我同你本來就系一對咖啦~
點解要搞成咁牙!!!!!
全部都系我既錯....
我既自私....對吾住牙!!
我好想為你保常牙!!!
我可以做D乜牙!!!!
如果你要我沖去馬路中間!!??
得,,
冇問題,,
只要你講一聲,,我就織克去,,
但,,
你話要我放棄你!!!
冇可能的!!!
一定冇可能放棄你!!
e一世都吾會!!!你想我點牙!!!!
我吾明牙!!!
我點樣先可以同你溝通到牙!!??
家駒,,
你話過架....
你吾會愛上第2個嫁!!
你呃我!!!你呃我牙!!!
我為左你~
我可以死.....
我吾比...
吾比你愛上第2個牙!!!!!
你系我咖~
永遠都系........T.T
嗚嗚嗚......
|
|
`HAPPYHOUR(!):2008-04-29 10:13 PM
|
« | 306 | 307 | 308 | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | 315 | ... | 333 | »
|