今日牙..約左琪,,虹,,欣8點半係大興南度等*
我8點就比阿媽趕左我走喇..慘慘慘....
咁鬼早,,之後係月台度等車,,走左2班610,,我先上車..因為實在太早喇..
點知,,都係我最早到果個..唉..個個都係遲到大王*
我最乖..之後我後1班既610,,虹就到喇*
之後搵位坐..KA*做埋阿嬸果份..要搵手指試下先好坐呀!!
我又教識左大家1樣野喇*="
等等下,,琪就黎左LU..正當琪想坐既時候..阿嬸出現..
仲要用個掃把係張凳度叉幾野*唉..可憐既琪琪冇得坐*!!
8點半到,,欣黎LU*上車,,走人*
返到學校,,考口試,,唉..仲之就慘啦*
講左勁多都比佢話我講得小..
唉-"個個都考完LU*去左M記..食早餐..
食完去琪屋企,,今次唱歌仔呀..KA*D歌舊到咩咁..
旦係都幾好聽..欣竟然係我地咁嘈次下..
咁都差D訓著覺..勁呀\\..之後,,12點搭10到,,我走LU*
去阿婆度..唉!!悶到抽根..唉!!
就咁呆等,,等到4點鐘到..
我係阿婆到..偷左煙呀*KA..
之後就走喇..走返屋企留下..
同我妹買野食..!!返屋企,,
琪同冇牙仔出街街呀*!!KA*就係咁喇*
|