今日,,同天玩MSN,,
佢話想釘耳仔*
釘3隻喎*叫我陪佢去``!!
KA,,即刻應成佢,,
佢話買生髮水玩,,
之後..我話佢生到爆炸,,
佢話爆我個頭,,KAKA//
開心Xd"佢話我做爆炸狗,,
我問佢點解,,佢話我得意,,最岩做狗仔*
開心""之後,,慘..出去食飯..
比我BA鬧,,佢咪鬧囉.....
之後,,我玩自閉*佢地咪又係同返我講野,,
超~!!><' ' '唉*
又話睇我今次考試有幾多科吾合格..
車車||吾合格,,又如何\??
都冇得變架啦~蝦*
之後返屋企,,睇電視睇到11點半*
訓覺覺*!!
|