♣2006 年 1 月 13 日 星期五♥ _,希HE!=)) 有人了解“明白我嗎?!` 〝只差1秒`心聲都已變歷史!〞.;:', ℅''/`是永不更改`我願意給你愛`沖不散對你的愛﹡]` ,, ` 留住你`會否比分開更好?!+*] ` 多麼感激竟然有一雙::我倆!__+ ||!_,眼淚不等於一切`+**"
_,希HE!=)) 有人了解“明白我嗎?!` 〝只差1秒`心聲都已變歷史!〞.;:', ℅''/`是永不更改`我願意給你愛`沖不散對你的愛﹡]` ,, ` 留住你`會否比分開更好?!+*] ` 多麼感激竟然有一雙::我倆!__+ ||!_,眼淚不等於一切`+**"
今日,,又去左琪琪屋企,, 買左野食,,食完之後,, 睇大無謂,,睇睇下......... 恐怖既事就咁發生喇* 我MA無啦啦打黎搵我,, 佢話見到諾放左學,, 次後問我點解咁晏都未返屋企,,// 話我BA發哂爛喳..叫我即刻返屋企,, 又問我係咪想打* 返到屋企,,我MA冇幾耐就返喇* 佢想一巴車埋黎..我就梗係扮冇野,, 即刻返入RM啦* KA,,逃過大難*唉唉* 好彩我BA冇鬧我姐..... 如果吾係就大檸樂喇!!