| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 3 月 19 日 星期一  |
|
∴°☆ 又病左喇~! ☆∴° |
|
琴日冇打日記.. 今日打番喇''
琴日就同3位哥哥仔一齊番教會~!
點知敏敏佢又遲左d.. 所以佢今次就冇番喇..sor~!
我都唔知會咁遲嫁~~
到左1點幾先番home..之後好快食完個飯盒就去學琴喇''
miss話我而家彈琴好左好多喇** 好happy''
到左夜晚.... 教左好多人homework'' [a.maths.blo] 我都唔係好掂姐''
點解會問我呢?! 不過最後.. 我都ko哂''kaka
今日又星期1喇... 竟然下雨了''
搞到我帶左傘子'' kaka
蕉早果陣好唔舒服..... 所以就食左兩粒感冒藥''
就番學喇....................... 我都唔知原來食左會眼訓嫁!!
搞到自己上堂勁赲囉''
到左english堂.... ar sir又冇番喎......
咁就得''羅百神''教我地囉~! 佢真係好搞野!!*
之後放學就go home喇................
一番到home就訓左喇''
7點幾就起左身... 食飯*~
唔知點解我食d野都冇味嫁...... 好慘*~
希望會快d好番喇~!!!
ps:: 我而家想改番用xanga.... 完左工程就會改日記喇''kaka
|
| 刊登時間︰2007-03-19 08:02 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


|