[[你o係ar_ling日記已經停留了♣▒
我個日記係

歡迎我d fd 泥既!!

唔係既請你離開__thz''

呵呵!!!!

算喇...

泥我日記既... 都係我既fd!!!




 

arling1230
暱稱: ling
性別: 女
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
..
改左''
chem死左''
好無奈''
又病左喇~!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
***關智斌 HK Yahoo B...
App果
cho b Blog
kenny 日記仔!!
kwan
Mandy
vincy
williamchanb
K & KDream 娛樂...
牙彤
牙恩
牙魚
牙慧
何微''
君君
李淑
紂王
桂mei
啊LEE''
TIME OR 其他''
2007 年 3 月 19 日  星期一   晴天


∴°☆ 又病左喇~! ☆∴°

琴日冇打日記..  今日打番喇''

琴日就同3位哥哥仔一齊番教會~!

點知敏敏佢又遲左d..  所以佢今次就冇番喇..sor~!

我都唔知會咁遲嫁~~

 到左1點幾先番home..之後好快食完個飯盒就去學琴喇''

miss話我而家彈琴好左好多喇**  好happy''

到左夜晚....    教左好多人homework''   [a.maths.blo]       我都唔係好掂姐''

點解會問我呢?!   不過最後..  我都ko哂''kaka

今日又星期1喇...        竟然下雨了''

搞到我帶左傘子''   kaka

蕉早果陣好唔舒服.....   所以就食左兩粒感冒藥''

就番學喇.......................              我都唔知原來食左會眼訓嫁!!

搞到自己上堂勁赲囉''

到左english堂....   ar sir又冇番喎......

咁就得''羅百神''教我地囉~!    佢真係好搞野!!*

之後放學就go home喇................

一番到home就訓左喇''

7點幾就起左身...   食飯*~

唔知點解我食d野都冇味嫁......                 好慘*~

希望會快d好番喇~!!!

 

ps::   我而家想改番用xanga....        完左工程就會改日記喇''kaka

刊登時間︰2007-03-19 08:02 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 arling1230 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]