甘日☆..岩岩好7:30〝返到學校]]
8點幾去到旺角火車站//\/*
.9點到有得賣la終☆..。於
唉.°.•終於c會到°★HK人系幾甘古行
少少錢刀o吾肯付出/3\企左成日
又要比人鬧...辛苦到乜甘!刀O吾G
有冇廿蚊=.=”巧YA..11點幾就走
得LU..去左新世紀食完O野!就陪FD去MTR
買P女∼TheN 返KwAi FoNg行
見到曾氾洋∼好監介>" <正一賤喱黎ga 仲要同禾say hi
TheN又去左樓梯坐...有班金魚佬目及左禾地巧耐
之後就回家了//\/*v*憎死豬卓.\/.

|