妖...好能憎何淑婷!!死仆街黎Ga
H.A搞到我地興興地∼ON99係度狂鬧我地班
大佬..排隊落去hall之wor咩打尖呀∼就算要計
都未論到佢出聲先啦...咁岩果堂既miss係新黎架ja
最記得我form 1果陣p.e係佢條仆街教∼當住d fd面
話我地幾個老友大個左一定做d唔正經既野!屌佢...佢有咩資
格咁講野呀!妖妖妖>"< 總之今日就好興啦
終於係丫咩投訢下...d字變番正常啦!!
今晚同太太傾左陣!!佢d感情生活就係複雜
豬卓又在一次叫我做佢條女...O晒咀囉 佢當我係咩呀?
雖然已經唔中2佢!但佢咁做令我覺得自己好cheap囉
|