今日情人節....上年....我記得好似同之前女朋友出去食反....今年....有人叫我去飲酒~不過唔去啦都係...個胃可能傷左 今日仲肚痾緊....一個人番HOME自己過....好凍又DRY既情人節....祝大家今年都快樂....有情人既要KEEP好D,冇情人就ENJOY下單身吧
今日早上係巴士...唉...又好多情侶了,D仔送D女番工...我就一個人番工~都係好事黎既....唔洗我煩去搵人....太懶啦我 ^ ^" 今年冇既係禮物....今年就送番份禮物比自己啦....我要換銀包同袋......要搵陪我買,我TATSE太差了xd
|