依幾日發生左好多事..
第1)先公喜b哥又佬一歲呢
又大一歲bo有咩原望呢
我都知你有咩原本望既
大家心照<---
第2)黎華哥又同佢絛女一齊返
開心嘛黎華哥
不過想講你絛女好串
佢事下我心情唔好果陣串我波都打爆佢
唔好話我唔比面
第3)奶林你果到冇事嘛?
我果次唔係唔想幫你但係男女有別幫唔到你
我叫左佢地幫你但係佢地`又唔幫
琴日佢地話你搵我有事想拎我電話
但係我唔想比囉-__-"
搵我咪叫黎華華咪搵到我囉
第4)啤啤別咁小氣好嘛?
小小事又嬲...你太小氣了..
你好嬲好嘛?最多做返個蛋糕比你
第5)細佬佬唔好嬲喇又係你自己話玩
點解玩完又嬲吹漲囉-_-
最多下次玩cqb唔殺你喇
你幾時先嬲完 丫
第6)哨牙閪冇野丫你一打黎媽媽差差
得最你麼-_-冇人叫你去動漫既
一早講左喇又多人又要早去
都唔知你去黎做乜
不過可以見到咁多高手係到cs比賽
都係好事..
依幾日都去玩cqb好好玩a_a
玩左3千幾蚊依家冇哂錢錢
加上超唔開心飲酒
5千幾蚊比我5日用曬
嘩....諗諗下都幾大曬-_-
掛唔知得比人才路封殺喇-_-
心情唔太好唔打了~~
|