前日同tim仔練拳打度佢甩牙-_-
係倒講對唔住先
其實..如果你明白我諗緊咩咪好囉..
當時個心好痛..
我一齊做嘅事可能你覺得冇用
同你見唔倒我為你做過啲咩.."
但係..我講比你知"
你太過自大..我唔會你好似阿豬咁
仲係感我好肯定你嘅下場比阿豬仲要可憐
唔該你去返我啱啱識你果陣時喇
仲係咁唔得嫁..
我幫得你幾次咋....
你唔可以太過依賴我...
心理學中講太過依賴只帶黎反後果
算喇....最後一次幫你係依樣嘢
我幫冇能力幫你
做兄弟做倒咁算好好嫁喇
自己諗清楚先再搵我做兄弟吧..."
依然無法忘記
光輝的時候
但是光輝過了
最後回來什麼
只有傷痛的回憶嘛.
|