唉....鈞爺鈞爺我真係叫你做鈞爺
點解你可以咁易信人既=]
人地話我想偷你電話你又信人地
我話啲野又唔信...真係比你吹漲
不過事實上我曾經都有諗過既
依點我認....
但係希望你明白你身邊有哂班豬朋狗友
等緊你部電話囉....
好似廢話哥/抵褲都想爆咗你
唔該你聰明小小諗清楚我同你講最後果樣野
希望你會知到我想同你講咩喇...
我知你唔見野唔緊張
但係都係錢黎架...你有人錫幫你出姐
你要諗你想出果啲電話一部最小都千幾蚊bo
留返佢唔好?
仲有唔該你地唔好做啲女仔野係到玩電話=]
我又唔係玩唔起
但係你地玩到我笑爆咀囉=
下次聰明小小扮聲扮好啲唔好咁易我比認得出=]
唔係都唔好玩既....
仲有你唔係話我唔好入絛村一入到我仆街既?
點解我依幾日入左絛村會冇事既?
點解我係你面前出行過又冇事既?
唔係話自己丫哥好勁既咩?
咁勁事下一個打唔打到3個
我真係好想知bo
我真係好想睇下我點係絛村仆囉
點解我真係冇事既...
唉..太令我失望
|