返咗黎差唔多一個月
幾本上都日日嘈...
可以好似之前咁比我靜吓
你好似隻爆完野既狗仔係到亂吠
出完街返到黎只係想靜吓諗諗野
解你唔放過我係要咬住我唔放
我返到黎吠到我訓咗
仲要吠
次同你嘈又嘈唔過我
淨係識搵2哥屌返我
依幾日我都好唔開心...
係唔係要見我唔都先開心..
啱啱先同阿哥嘈完
你日日淨識得叫我走
但係你又冇比錢我叫我走去邊
笑撚曬
你要記住我係比面我2哥先留係到
唔係我都唔會留係到見住隻閪狗
誰能明白我
只怕只有當年知心好友才會知
可惜在末有人在知我的心
身邊只有豬朋狗友
並未有知心好友
只想同當年好友和好
不在乎後果
|