|
最遙遠的距離不在於妳和我相距多少cm
而是即使只差1mm 卻不能觸碰妳....
今日其實有冇返過學架- -"
等我講下成日做過D乜喇:
1st: Eng--Doris唔知去左邊..有可能影相掛-_-
2nd: Math--到F3影相了, 雖然上返黎仲有10幾分中, 但跟據peter既慣例, 都係自修...
recess~~
3rd&4th: LFED-- steve=玩first aid
recess~~
5&6th: Bio lam--田徑+house 影相
(wawawa, 田徑果件衛衣邊個design架, 簡直同我個qooza勁襯喇下話!!--黑+紅=賣飛佛^0^)
lunch time~~~~
6&7th: chin--周精+gg&rc影相=冇左半班xDxD so又係自修了
sing con>3<!!!hilten不要傷心哦, 我有份投你架^^
放學.....
敲擊.....
呢日就咁就過左喇...- -"
後記:
妳今日冇事啊嘛, 病到頭痛就好嚴重架喇;(都係果句喇, 唔好厭我煩啦, 我唔係妳身邊提唔到妳咁多架喇;(飲多D水, 早D休息, etc...不能盡錄, 俾首歌妳慢慢聽喇xD
Denver hapi b-day !!
p.s. 原來愛一個人的感覺是咁的...
|