今日真係發生左好Q多事..../0\
諗住轉下個生活圈子, 逼自己中意第2個, 拍下散拖姐
邊諗到會搞到個個都唔開心;(
咁既然呢個火頭係我搞出黎
咁都應該係由我黎妗熄....
人天生總要錯一次既, wakakakaka~~
唔打la~諗唔到打乜- -"
點都要擺首歌既: