原來係一場誤會..^^
我愛你>3<
今日返學, eric打黎叫我等埋j匡一齊搭的士喎..
果陣時43分, 我心諗都ok la, 因為係佢請B-)
過左5分中, 佢話係隧道(大圍→九龍塘)(火車)
但係我地已在頭位T.T
佢黎到54分;(
上左的士(終於), 佢話趕唔切, 係真光果度落(九龍塘會旁), 如果57之前, 可以番到去- -"
結果真係57係果到, 一落車, (重點~!!)我地見到Ambrose Tam( 3A班的一位on9仔- -")係度慢慢行..
仲一路話:「吓?夠中咩?未啊!?」但係我地已經冇理佢, 以古樂民速度沖上去, 一路睇錶...20..25..30...
最後7:59:31 壓線贏左「時間」...
上到課室, 抖順條氣, 見到Ambrose死死氣拎住張綠色既野俾璋璋簽...真係笑左- -" 「吓?夠中咩?未啊!?」
|