終於又番學喇XD
不過始終都係中意考試果幾日多d- -"
原來付出既努力同收獲真係成正比.
今次咁hea, 出黎既成績大多都係我個樣咁..7字頭;(
中文list仲抄埋..妖到英文卷果時真係想拍台囉;[[!
係咁冬既天氣之下練田徑真係唔好受orz
好彩有妳支撐住我既視線;-*
但係妳走左之後我差D老抽:(
p.s.如果今個禮拜6妳得既話就好喇!!uncle ar pls俾妳個女陪我啦xd