終於考完phy^^
今日都算係最輕鬆個日喇xd
作文又易, 係phy差10秒就做唔哂-_-"喂講堅--
一路作no.2一路諗起中學生應該談戀愛...
跟住我索性叫佢去拍拖算-_-"
Then又去左淘大..
又有得食日本野lah;p
多謝劉融陪我啊xdd
btw返到黎又唔想溫書==
hist !! i need to add oil...
p.s.我會考慮下劉融講過既野55.我都唔知點解我會咁><
i luv u :*:*