很累的一天... 又打通頂麻雀 幫個朋友仔搞生日..唱k 金日買左副新既bicycle 黑色..勁令!! 我諗我開始放個心落去玩魔術啦 但係都唔係好勁...我會努力嫁 空罐變可樂<---學識左,但係未做得令令 跟住就留錢買個浮空介指玩下先xD 實好好玩姐 真係諗起都開心 不過5百幾蚊,真係貴左小小...嗚