| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2007-07-22 |
呢篇..' 應承左妳地.!! 會打多D嫁啦..''''(不過盡量啦下..xdd'')'''
今日 ,, 一起身..'' 冇野做..!
之後系屋企 ,, 坐坐下.. '
因為冇野做.. '' 又訓過..!! 哈哈-*`
到左唔知幾點..'' 訓醒!! `
開電腦.. ' 上左一陣MSN'' 仲有玩勁舞.. ^^''
發現呢排好似成日玩勁舞咁..! 唔緊啦..!/\/\''
之後 ,, 我細佬果D就落左去留下會所 '''
(去玩果D唔知咩咩水上嘉年華'' )
無聊'''''''' 搵鬼去牙.. ?!` 所以我就坐系屋企.. 勁舞..!
哈哈!!!!!!!!!!!! 我太醒LA'''''*` 一睇就知阿曉用左旻仔AC..
咁跟住..! 6點去左我阿MA屋企 ,, 頂''!
D''送'' 咸到呀媽都唔認得..' 所以又去左戈張床到..訓教.''
太舒服了......... '''''''
番到屋企.. ' 又系勁舞 , '' MSN'' 打BLOG'''
今次夠多未呢請問.. !??` XD'' 我聽日會仲多的!!`
|
|
善B掛住FD"z的時間唷`2007-07-22 11:45 PM
等待FD"z cMMMMMMMM唷 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-07-21 |
今日,,訓下訓下教..'' 屋企電話響 ..
妖 ''! 成日都系咁..' !!
整好晒D野之後 ,, 開電腦 ''
阿曉''公''喜晒aH''! 我個AC太好了....''
仲有丫.. THX你幫我丫..!!!
咁之後 ,, 冇游水''
又系係屋企到'''''' 又似軟禁左咁-*`
系屋企都系果D ,, 勁舞.. MSN '' 打BLOG''!
啊..!!!! 仲有訓教.. '' 咁多'' |
|
善B掛住FD"z的時間唷`2007-07-21 10:52 PM
等待FD"z cMMMMMMMM唷 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| ` 勁攰'''! |
今日 ,, ' 起左身之後 .. 去左李兆基果到''!
睇下咩班丫..! 果D之類啦下..
1E班''' 行社..'' = (黃色33)''''-*`
唔制哇>3333333333333<'' 我要藍色33'' [[
阿博同左左都系藍色33''''! 我又要丫!!!!!!!!!!!!!
唔制丫..!!!!!!!!!!!!!! 嗚嗚'''' 嗚嗚... '
之後又要俾人話黃色樣衰.. (我都覺'' )
唉!!!!!!!"
番到屋企 ,, 唔記得做過D咩啦..! 呀!! 系!!! 玩勁舞..''
仲有MSN''
6 點 ,, 去左游水'''' 游到勁攰'!! 點知..
1游完水.. 肥必走過黎同我講.. 要幫佢做拯''力'' 果D 幫手..!
勁COLD'''!!! 又攰..!
番到屋企.. 10:30左右..! 玩勁舞.. MSN 打BLOG''!
冇啦..'' |
|
善B掛住FD"z的時間唷`2007-07-20 11:51 PM
等待FD"z cMMMMMMMM唷 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 勁好笑BO!! |
今日 ,, 2點45左右'' ! 去左學琴''!
HA''!! D 琴日比1日差'' 太好了!!!!!!!! OH YES''
跟住.. ' 去游水 '' [ 勁好笑BO''!!
咁阿SIR話要+時游水啦''=`
咁之後阿SIR唔知同邊個講... '
話 : 我唔會叫你+時游水''!!!!!
哈哈 ..' '[ ! 咁跟住邦邦走去答番..
話.. :我唔需要你叫我去+時.. ''
咁之後 搞到佢超冇面'''''
笑爆咀'''''''
不過..今日游水果陣勁好玩BO''!!
好開心丫..!!!!!!!!!!!!!!!
番到屋企''''' 開左電腦..' 屌!!!!!!! 唔開心''
唔提''! |
|
善B掛住FD"z的時間唷`2007-07-20 12:17 AM
等待FD"z cMMMMMMMM唷 [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 去左圖書館 ,, '[ |
今日 '' , 唔知幾點起左身'''!
同左左同S!u T!UG 傾左一陣MSN''
冇咩人ON GE''''! 得好似10個..''
刀系晚黑多人ON D''!!
跟住 ,, 去左圖書館''!
勁好笑BO''!
之後.. 去左游水''= .. [[
終於冇咁熱了!!!!!!!!!!! 太好了!!!!!!!!!!!!!''`
不過今日好悶-*`''
(游水同系屋企果到刀系'') |
|
善B掛住FD"z的時間唷`2007-07-18 10:57 PM
等待FD"z cMMMMMMMM唷 [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 17 | »
|