獨愛FD''z*!`''

arsin1224
暱稱: - 小咕♥;`
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2008-07-03
2007-07-24
2007-07-23
2007-07-22
2007-07-21
文章分類
全部 (81)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
景茵GE_XG''][[
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 330
今日人氣: 0
累積人氣: 4180
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 22 日  星期日  


2007-07-22

       呢篇..'  應承左妳地.!!  會打多D嫁啦..''''(不過盡量啦下..xdd'')'''
 今日 ,,  一起身..''  冇野做..! 
                               之後系屋企 ,,  坐坐下.. ' 
   因為冇野做.. ''  又訓過..!!  哈哈-*`
                          到左唔知幾點..''  訓醒!!  `
      開電腦.. '  上左一陣MSN''  仲有玩勁舞.. ^^'' 
               發現呢排好似成日玩勁舞咁..!   唔緊啦..!/\/\''
    之後 ,,  我細佬果D就落左去留下會所 '''  
                             (去玩果D唔知咩咩水上嘉年華'' )
         無聊''''''''   搵鬼去牙.. ?!`  所以我就坐系屋企..  勁舞..!
  哈哈!!!!!!!!!!!!  我太醒LA'''''*`  一睇就知阿曉用左旻仔AC..
 
                咁跟住..! 6點去左我阿MA屋企 ,,  頂''! 
     D''送''  咸到呀媽都唔認得..'   所以又去左戈張床到..訓教.''
                     太舒服了......... '''''''

          番到屋企.. '  又系勁舞 ,  ''  MSN'' 打BLOG'''
 今次夠多未呢請問.. !??`   XD''  我聽日會仲多的!!`

善B掛住FD"z的時間唷`2007-07-22 11:45 PM

等待FD"z cMMMMMMMM唷 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 7 月 21 日  星期六  


2007-07-21

       今日,,訓下訓下教..''  屋企電話響 ..
妖 ''!  成日都系咁..'   !!

        整好晒D野之後 ,,  開電腦 '' 
  阿曉''公''喜晒aH''!  我個AC太好了....''
          仲有丫..   THX你幫我丫..!!!  

                  咁之後 ,,  冇游水''
   又系係屋企到''''''    又似軟禁左咁-*`

           系屋企都系果D ,,  勁舞.. MSN ''  打BLOG''!
     啊..!!!!  仲有訓教.. ''  咁多''

善B掛住FD"z的時間唷`2007-07-21 10:52 PM

等待FD"z cMMMMMMMM唷 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 7 月 20 日  星期五  


` 勁攰'''!

       今日 ,, '  起左身之後 ..  去左李兆基果到''!
  睇下咩班丫..!  果D之類啦下..
         1E班'''  行社..'' = (黃色33)''''-*`  
  唔制哇>3333333333333<''  我要藍色33'' [[ 
    阿博同左左都系藍色33''''!   我又要丫!!!!!!!!!!!!!
       唔制丫..!!!!!!!!!!!!!!  嗚嗚''''  嗚嗚... '  

                     之後又要俾人話黃色樣衰.. (我都覺'' )
     唉!!!!!!!"

            番到屋企 ,,  唔記得做過D咩啦..!  呀!!  系!!!   玩勁舞..''
      仲有MSN''
             6 點 ,,  去左游水''''   游到勁攰'!!   點知..
        1游完水..  肥必走過黎同我講..   要幫佢做拯''力''  果D 幫手..!
   勁COLD'''!!!  又攰..!  

              番到屋企.. 10:30左右..!    玩勁舞..  MSN  打BLOG''! 
   冇啦..''

善B掛住FD"z的時間唷`2007-07-20 11:51 PM

等待FD"z cMMMMMMMM唷 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 7 月 19 日  星期四  


勁好笑BO!!

  今日 ,, 2點45左右'' ! 去左學琴''!
 HA''!!  D 琴日比1日差''  太好了!!!!!!!!   OH YES''
           跟住.. '  去游水 '' [   勁好笑BO''!!
  咁阿SIR話要+時游水啦''=`   
                      咁之後阿SIR唔知同邊個講... '
       話 :  我唔會叫你+時游水''!!!!!

                           哈哈 ..' '[ !   咁跟住邦邦走去答番..
         話.. :我唔需要你叫我去+時..  ''  
                      咁之後 搞到佢超冇面'''''   
            笑爆咀'''''''

                 不過..今日游水果陣勁好玩BO''!!
     好開心丫..!!!!!!!!!!!!!!!

          番到屋企'''''   開左電腦..'  屌!!!!!!!    唔開心''
  唔提''!

善B掛住FD"z的時間唷`2007-07-20 12:17 AM

等待FD"z cMMMMMMMM唷 [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 7 月 18 日  星期三  


去左圖書館 ,, '[

         今日 '' ,  唔知幾點起左身'''!
 同左左同S!u T!UG 傾左一陣MSN''
           冇咩人ON GE''''!   得好似10個..''
   刀系晚黑多人ON D''!!

             跟住 ,,  去左圖書館''! 
    勁好笑BO''!  

            之後..  去左游水''= .. [[  
 終於冇咁熱了!!!!!!!!!!!    太好了!!!!!!!!!!!!!''`
    不過今日好悶-*`''
        (游水同系屋企果到刀系'')

善B掛住FD"z的時間唷`2007-07-18 10:57 PM

等待FD"z cMMMMMMMM唷 [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]