| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 各位..sor sOr'' |
SORRY!!! 今日沒有心情打BLOG''"!
對不起唷>3333333333<'''
|
|
善B掛住FD"z的時間唷`2007-07-17 10:03 PM
等待FD"z cMMMMMMMM唷 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
善B掛住FD"z的時間唷`2007-07-16 03:22 PM
等待FD"z cMMMMMMMM唷 |
| 去左旺角! |
今日 ,, ' 出左去旺角''!
原本諗住去整番部手機的!!!''
但 .. ' 搵極刀搵唔到邊到有得整..!
算-*` .... 唔搵!! 之後去左旺中!!''`
買左D野咁LA''"!!! 都幾令的!!!!!!!!!"`
咁跟住 .. 番到屋企!! 同老豆出去..
買電腦丫!!!!!!!!!!@@'''
THX丫''`*! 老豆''-!
到時1定玩勁舞..! 希望唔會LAG機啦!!!!
番到屋企 ''! 今次就勁啦..!
同阿曉..阿楚..左左..阿婷傾電話 ''''
|
|
善B掛住FD"z的時間唷`2007-07-15 07:57 PM
等待FD"z cMMMMMMMM唷 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 今日勁乖女bO''!` |
今日 ... '' 起左身之後 ,,
去左食早餐 ''! 之後去左長發- -'' 睇得細佬表演 ,,''
咁等緊果陣 .. '' 彭太冇LA LA黎左-*! 過左冇耐..''
彭浩賢刀黎左..! 不過,,' 佢地睇都冇睇阿B表演就走左了....!
因為佢要去學唔知咩咩 ..!?' [
跟住 ,, '' 等左超耐先到阿B表演bO''!-`'' 悶到訓鬼左wO''!
等左唔知幾耐 ... ??'' ] 終於到阿B表演了'''''*`
勁CUTE bO''! hE*`'''! B LI 吧 NA''!
笑到死左..!!哈!!! 勁得2嫁>3333333333<'
番到屋企 ,, ' 勁悶bO''!!!!' 所以 ''' 哈-*! 太乖女了..!
我都唔知點解bO''! 拎左李兆基D 書出黎溫..!!! 真系傻左La''!
之後 ,, 慢慢-慢慢咁睇..!!-*` 終於解決有1段時間''[ 冇咁悶了'''''''''''
跟住'' 開左電腦 ,, '' 跟住傾左電話!!!
真系唔想成日都系呢D丫..........!!!!!! 悶死了,,,,,,,,,,,,,''!
6點''! 去了游水 [[ '! 頂..-*` D水都唔知咩事bO''!
勁熱''[[
咁游完水之後''' 咁咪勁熱..!!仲有勁想飲水..
咁我就去左飲水機到飲水LA''!
頂-*!!!!!!! 好唔好彩'''' 果班男仔都有黎飲!!
屌!!!!!!! 死人李梓健同陳洛瑤..'' 整D水過黎..!
2條PK仔..!
番到屋企'' 都系果D..!!!!!! 唉>33333333333<' |
|
善B掛住FD"z的時間唷`2007-07-14 09:43 PM
等待FD"z cMMMMMMMM唷 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 好熱丫..! 死得了... '' |
今日 ,, '' UM''! 一起身'''整好晒D野之後 ...
就玩MSN ...'' 屋企所有人都唔知死晒去邊 ... !??
跟住 '''' 傾左一陣電話咁lA''! 不過今日真系好耐..
冇咩野打..!
6點 ,,去左游水 ..'' 勁熱BO''! 搞到成塊面都紅鬼晒bO''!!!!
即是=樣衰哇""!!!!!
番到屋企 ..都系果D..''! 悶死了-*` |
|
善B掛住FD"z的時間唷`2007-07-13 10:56 PM
等待FD"z cMMMMMMMM唷 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 17 | »
|