真冇人c0mm3n+我既?!
我明明日日都c0mm3n+人地嫁w0r..v3v
真陰弓-3-
.
好;講返今日先;p
今日;同平時一樣咁過-3-
今日好叻叻;我全日都冇人過煙(:
讚我啦;p
同魯公;-*;肥賓;丁丁;司徒鳩hea到7點幾..
返屋企;之後咁啱見到mam;
好采見到我v3v
怕怕;<
天日中秋啦(:
同魯公;-*仲有bobo17過>3<
開心xd;
不過我電話乜左;
好似係入左水,壞左-_____-*
真陰弓哇;<